Slider

Zhvillimi i Filantropisë Dixhitale

Mar 27 2013
0 Shpërndarje
Zhvillimi i Filantropisë Dixhitale

give-stamp Filantropia online po pëson një zhvillim. Galat e mëdha dhe metodat e tjera nuk janë më të vlefshme dhe kjo nuk është mënyra më e mirë për të tërhequr vëmendje për rritjen e fondeve me qëllime jo-fitimprurëse.

Është Uebi, ku çdokush, në çdo kohë mund të dhurojë me anë të një klikimi në ekranin e smartfonit. Shërbimet e strategjive M+R, një firmë për komunikimin dhe relacionin publik që punon me organizatat jo-fitimprurëset, dhe NTEN (Rrjet Teknologjik Jofitimprirës), një organizatë për profesionistët jo-fitimprurës duke përdorur teknologjinë për qëllim të mirë, mund të prodhojnë studimin e tyre të rrjetit të jofitimprurësve për 2013, që do ekzaminojë çfarë pune është bërë mbi rritjen e fondeve online dhe përkrahjen gjatë vitit të kaluar.

M+R dhe NTEN studiuan të dhënat nga 55 jo-fitimprurës në sektorët që varionin nga të drejtat e njerëzve në çështje mjedisore.

Kjo do të thotë se studimi i këtij viti analizoi 1.6 miliardë mesazhe e-maili të dërguara drejt një liste prej 45 milionë abonentësh, 7.3 milionë veprime mbrojtjeje edhe më shumë se 438 milionë $ dhurime online nga mbi 6.5 milionë dhurata online të mbledhura gjatë 2012.

Detaje kryesore nga studimi përfshijnë të ardhura të përgjithshme online të rritura me 21%, dhurata të dedikuara dhe abonentët e e-maileve që rriten prej 15 %. Grupet ambientaliste kanë parë suksesin më të madh, me 34 % të rritjes së të ardhurave të përgjithshme. (CIO Albanian)

benchmarks-study

Lajmet e fundit>