Business & Management

Reklama e re iPhone injoron Microsoft-in , Samsung-un dhe Nokia-n

Aug 6 2013
0 Shpërndarje
Reklama e re iPhone injoron Microsoft-in , Samsung-un dhe Nokia-n

reklam appleKur të gjithë përpiqen të të zënë, ju duhet të jeni duke bërë diçka të mirë. Ose ju thjesht jeni paranojak dhe jeni duke e shpikur të tërën! Apple thjesht nuk dëshiron të pranojë kritikat që i drejtohen nga pretenduesit në rrugën e vet.

Edhe pse shumë prej ndërmarrjeve të famshme kanë lëshuar reklama që krahasojnë produktet e tyre me ato të Apple, kjo e fundit vetëm sa e mban marshimin poshtë rrugës së vet të drejtësisë si Ayn Rand ose ndonjë famullitar i cili ka rizbuluar fatin e tij.

Reklama e saj e fundit vazhdon në linjën e fundit të thënieve për ta bërë pajisjen iPhone si pajisje universale. Kësaj here, është që “më tepër njerëz lidhen fytyrë-me-fytyrë në iPhone se sa çdo telefon tjetër.” Siç është thënia e famshme e Apple që më tepër njerëz janë duke bërë fotografi me telefonin e kësaj ndërmarrjeje se sa çdo kamerë tjetër duket të jetë e bazuar në një faqe në Wikipedia, e cila nuk po gjendet lehtë, kështu që duket të jetë një thënie e verbër. Ende, pasi që është supozim, është thënie e ngrohtë. Nga sekonda 40 e tutje, një vajzë e pikëlluar ulet në dysheme dhe e pyet shokun e saj për FaceTime: “A kërkoi ai falje?” Vajza e mjerë vetëm e shkund kokën e saj.

Nganjëherë, njerëzit mund të jenë dorështrënguar. Pse Microsoft ka shpenzuar aq shumë kohë duke ofruar tabletët e vet dhe duke thënë që ata janë më të mirë se iPad. Samsung ka qenë më mendjelehtë në aspektin pozitiv duke thënë që përdoruesit e iPhone janë kukulla të dëgjueshme.

Të hënën, Nokia iu bashkua zbavitjes duke ofruar atë që kamera e iPhone ishte nga koha e portretit të fotografuar me një procedurë të hershme. A kanë kërkuar falje? Jo, nuk kanë kërkuar. Kështu Apple “ulet” në dysheme, shkund kokën e vet dhe i dërgon të njëjtin porosi, duke besuar që ende është në anën e duhur.

Natyrisht, Apple e di që ka kaluar një kohë e gjatë që kur është arritur një gëzim i vërtetë nga pajisjet e veta tek njerëzit, kështu që është duke bërë veprime bankare mbi ndjenjat e ngrohta njerëzore që ka shkaktuar gjatë një dhjetëvjeçari me produkte të shkëlqyera. Reklama e ardhshme me siguri do të thotë që njerëzit flasin më tepër në Siri në iPhone se sa çdo telefon tjetër. (CIO Albanian)

Tags >

Apple
Lajmet e fundit>