Uncategorized

Facebook pëson një rënie prej më tepër se 20% në aksione. Si ndodhi?

Jul 27 2018
0 Shpërndarje
Megjithëse Snapchat shpiku formatin e Historive , Facebook ka shumë më tepër përdorues të përditshëm, me 150 milionë përdorues të Facebook në Facebook, 70 milionë në Messenger, 400 milionë në Instagram dhe 450 milionë në WhatsApp. Facebook pëson një rënie prej më tepër se 20% në aksione. Si ndodhi?

Ditën e sotme, çmimi i aksioneve të  Facebook ka shënuar një rënie mbi 20%,  pasi kompania shpalli nivelin më të ngadalshëm të rritjes së përdoruesve dhe një paralajmërim të frikshëm se rritja e të ardhurave do të fillonte të ngadalësohej.

Përpara fitimeve bruto të tremujorit të dytë të vitit, çmimi i aksioneve në Facebook arriti sot në 217,50 dollarë – një rekord i lartë – por ra në rreth 172 dollarë pas shpalljes së fitimeve. Kjo është një rënie kapitali prej rreth 123 miliardë dollarësh. Në dy orë, Facebook humbi më shumë vlerë sesa shumica e startupeve dhe duket se kjo ka 5 arsye:

Ritmi më i ngadaltë i rritjes së numrit të përdoruesve – Numri mujor i përdoruesve të Facebook u rrit vetëm 1.54, krahasuar me 3.14 në tremujorin e fundit. Madje një rritje edhe më të ngadaltë pati numri I përdoruesve aktivë, me 1.44%, krahasuar me 3.42% në tremujorin e fundit.

Rënia në këto nivele mund të kufizojë numrin total të përdoruesve të Facebook gjatë periudhës afatgjatë dhe të ardhurat e saj në të. Facebook u përpoq të shkëpusë këto fakte duke njoftuar një metrikë të re “familja e audiencës së aplikacioneve” prej 2.5 miliardë njerëzish duke përdorur të paktën një nga aplikacionet e saj, gjë që do të fshehë zhvendosjen e përdoruesve nga Facebook në Instagram dhe WhatsApp.

Numri i përdoruesve u tkurr në Evropë, SHBA dhe Kanada – Facebook pa rënien e saj të parë në numrin e përdoruesve mujorë në Evropë, nga 377 milionë në 376 milionë. Ai zbriti në 241 milionë në SHBA dhe Kanada pas një rënie të ngjashme me 239 milionë në Q4 2017.

Këto janë dy tregjet më fitimprurëse të Facebook, duke fituar 25.91 dollarë për përdorues në Amerikën e Veriut dhe 8.76 dollarë në Evropë. Nëse këto tregje zhduken, edhe  rritja e shpejtë në  vendet e tjera ku fiton vetëm 1.91 dollarë për përdorues nuk do ta shpëtojë atë.

Nxitja e rritjes së të ardhurave – Të ardhurat e Facebook u rritën në një tremujor të jashtëzakonshëm, 42% në krahasim me një vit më parë. Por, drejtori financiar David Wehner paralajmëroi se metrika do të ngadalësohet me përqindje të lartë me një shifër për tremujor gjatë tremujorëve të ardhshëm.

Wehner tha se një kombinim i skuadrave të monedhës, kontrollet e reja të privatësisë dhe përvoja të reja si Historitë do të kontribuojnë në ngadalësim. Pikërisht ky ishte lajmi që shkaktoi rënien në aksione nga -7% në ‘-20%.

Privatësia dhe mirëqenia – Q2 pa debutimin e GDPR të Europës që detyroi Facebook të ndryshojë politikat e veta të privatësisë dhe t’i bëjë përdoruesit të bien dakord rreth mënyrës sesi Facebbok mbledh të dhëna rreth tyre.

Wehner fajësoi GDPR për humbjen e përdoruesve të Facebook në Evropë. Ky ligj dhe skandali i Facebook nga Cambridge Analytica çuan kompaninë që të përmirësojë kontrollet e privatësisë.

Ndërkohë, Facebook ka hequr lajmet e rreme dhe videot virale të pista që çojnë në konsumimin e një përmbajtje pasive të internetit, të cilën studimet e konsiderojnë si jo të shëndetshme.

Në vend të kësaj, Facebook po shtyn karakteristikat si Watch Party ku përdoruesit në mënyrë aktive bashkëveprojnë me njëri-tjetrin. Mbase kjo nuk rrit kohën e shpenzuar në faqe apo numrin e postimeve , por CEO Mark Zuckerberg tha se ndryshimet janë “pozitive dhe ne do të vazhdojmë në këtë drejtim.”

Orientimi drejt Historive – Facebook vlerëson se deri në vitin 2019 Historitë mund të jenë reklama të plota dhe më të gjera, megjithëse ato nuk tregojnë lidhje me dyqanet në internet, as nuk janë optimizuar sipas përvojës së reklamave në industrinë e reklamave.

Megjithëse Snapchat shpiku formatin e Historive , Facebook ka shumë më tepër përdorues të përditshëm, me 150 milionë përdorues të Facebook në Facebook, 70 milionë në Messenger, 400 milionë në Instagram dhe 450 milionë në WhatsApp.

Nëse Facebook arrin të kuptojë Historitë e  reklamave, mund të dominojë, por mund të duhen vite për ta menaxhuar siç duhet  dhe për të kompensuar largimin nga faqet. /CIO Albanian

Tags >

facebook
Lajmet e fundit>