Business & Management

Facebook do të bëjë të mundur për reklamuesit që të përfshijnë deri në tre produktet në reklamat e tyre

Jun 27 2014
0 Shpërndarje
Facebook do të bëjë të mundur për reklamuesit që të përfshijnë deri në tre produktet në reklamat e tyre

10173498_1390258581213170_603360832_nFacebook ka njoftuar se ka bërë ndryshime në reklamat në rrjetin social ku tashmë bizneset mund të përfshijnë në një reklamë të vetme deri në tre produkte të tyre. Secili produkt do të ketë imazhin, përshkrimin dhe objektivin e tij. Opsioni për vendosjen e produkteve të shumëfishta brenda një reklame do të vijë fillimisht në API-në e reklamave në Facebook, por kompania ka në plan ta sjellë me ofertat e saj nga fundit i vitit.

Facebook gjithashtu ka shtuar cilësimet për audiencat e porositura për të lejuar reklamuesit tu adresohen audiencave bazuar në individët që kanë vizituar uebfaqe të caktuar dhe njerëzit që nuk kanë vizituar këtë uebfaqe. Bizneset mundet të specifikojnë audiencat bazuar në blerjet dhe historikun e aktivitetit në uebsitet e tyre. (PCWorld Albanian)

10333107_306715409495763_1124699074_n

 

Lajmet e fundit>